1. Jak zrobić olejek zapachowy do świec – prosty przewodnik
  2. Jak wybrać najlepszy wąż ogrodowy – przewodnik po zakupach dla wszystkich budżetów
  3. 6 sposobów na osłonięcie tarasu przed wiatrem
  4. Jak się spakować na wycieczkę z dzieckiem – najważniejsza lista kontrolna
  5. Jak spakować śpiwór do plecaka turystycznego: Podstawy
  6. 5 wspaniałych miejsc do uprawiania turystyki pieszej w lecie za granicą 
  7. Co zabrać na wyjazd na kemping? Nie możesz o tym zapomnieć!
  8. 5 rzeczy do grillowania tego lata – pyszne opcje, które urozmaicą Twój sezon grillowy
  9. Jak wyczyścić przypalony grill w 5 prostych krokach? 
  10. Najlepsze podłoże do basenu w ogrodzie – dowiedz się, jakie wybrać! 
  11. 7 miejsc, w których zrobienie tatuażu jest najbardziej bolesne
  12. Odstawianie dziecka od piersi – jak to zrobić? Porady dla młodych mam!
  13. Mączniak korzeniowy – jak rozpoznać i zwalczyć inwazję?
  14. Sadzenie nasion awokado w doniczce: przewodnik krok po kroku jak wyhodować pyszne awokado
  15. Kto kwalifikuje się do usunięcia trzeciego migdała? Najczęstsze objawy i główne przeciwwskazania
  16. Ubezpieczenie telefonu – czy warto je wybrać?
  17. Rolety zewnętrzne – jaki jest koszt rolet zewnętrznych?
  18. Ile trwa wyrobienie dowodu? Dowiedz się, jak długo czeka się na dowód osobi
  19. Amfetamina – jak działa i jak poznać, czy Twoje dziecko bierze amfę?
  20. Nadciśnienie tętnicze – objawy, przyczyny, leczenie. Jaką dietę stosować przy nadciśnieniu?
  21. Co świadczy o tym, że studia ekonomiczne są idealne dla Ciebie?
  22. Studia na kierunku Dietetyka i co dalej? Sprawdź 4 sektory, w których wykorzystasz wykształcenie
  23. Czy badania prenatalne są groźne dla nienarodzonego dziecka?
  24. Dlaczego analiza moczu w ciąży jest ważna? 
  25. Powiększony trzeci migdał – objawy i możliwe negatywne skutki 
  26. Kto płaci za notariusza przy kupnie lub sprzedaży mieszkania? Poradnik!
  27. Gipsowanie ścian – wszystko, co musisz wiedzieć!
  28. Listwy przypodłogowe poliuretanowe zamiast listew MDF – dlaczego warto?
  29. Jak wyczyścić filtr w pralce? Zrób to sam dzięki sprawdzonym sposobom!
  30. Związek poliamoryczny – czy poliamoria w małżeństwie jest możliwa?
  31. Jak zwiększyć pewność siebie? Ćwiczenia na pewność siebie.
  32. Muzykoterapia jako metoda terapeutyczna – sprawdź jak działa terapia muzyką
  33. Mecenas a adwokat – czym się różnią i jakie mają obowiązki?
  34. Pokemon GO – najsilniejsze pokemony w grze!

Grillowanie stało się ulubioną rozrywką dla wielu. Obecność kilku wspaniałych akcesoriów do grillowania na rynku sprawiła, że stało się ono bardziej wygodne i dostępne. Grillowanie to doskonały sposób na dodanie smaku do swoich posiłków, zwłaszcza gdy obserwujesz swoją wagę i starasz się jeść zdrowo. Grillowanie ogólnie koncentruje się smak, zmniejszenie tłuszczu i kalorii, podczas gdy zwiększenie witaminy A i C. Zdrowe grillowanie może być łatwe, gdy przestrzegać tych wskazówek….

Wołowina grillowana

Kiedy myślisz o zdrowym grillowaniu, chuda wołowina powinna być na szczycie twojej listy. Ma ona mniej tłuszczu, kalorii i cholesterolu w porównaniu do mielonej wołowiny. Grillowana chuda wołowina może być doskonałym źródłem żelaza, cynku, witamin z grupy B i białka. To może być świetna opcja dla wegetarian i tych, którzy chcą uniknąć czerwonego mięsa.

Więcej ryb, owoców morza i warzyw

Ryby i owoce morza są na ogół niskokaloryczne, zawierają tłuszcz i tłuszcze nasycone. Są również dobrym źródłem białka, kwasów tłuszczowych omega-3, witamin z grupy B, żelaza i cynku. Ryby i owoce morza mogą być grillowane na wiele sposobów, takich jak pieczone, mieszane lub smażone na patelni. Grillowane ryby lub owoce morza mogą dodać wspaniały smak do Twojej diety. Możesz grillować świeże warzywa, takie jak papryka, letni kabaczek, cukinia, bakłażan i pomidory. Możesz również użyć szaszłyków do grillowania warzyw takich jak szparagi, zielona fasola i kukurydza na kolbie.

Spróbuj grillowania całych ziaren

Jeśli stosujesz zdrową dietę i chcesz uniknąć rafinowanych ziaren, grillowane całe ziarna mogą być dla Ciebie dobrym rozwiązaniem. Grillowane całe ziarna są zdrową alternatywą dla białego ryżu i innych rafinowanych ziaren. Grillowane całe ziarna mają orzechowy smak i mogą być podawane jako dodatek do grillowanej ryby, kurczaka lub warzyw.

Użyj szaszłyków ze świeżych warzyw

Podczas grillowania ryb, owoców morza i mięsa, możesz również grillować niektóre warzywa na szaszłykach. Szaszłyki pomogą warzywom zachować więcej składników odżywczych, ponieważ nie wyparuje z nich woda. Warzywa takie jak szparagi, papryka, cukinia, pomidory i grzyby mogą być grillowane na szaszłykach.

Marynowany grillowany kurczak

Grillowany kurczak jest doskonałym źródłem białka i innych składników odżywczych. Ale jeśli jesz zwykłą pierś z kurczaka, nie będzie to zdrowy wybór ze względu na wyższą zawartość tłuszczu. Jeśli jednak marynujesz kurczaka, możesz sprawić, że będzie to zdrowy wybór. Jak podaje Journal of Food Science, marynowanie kurczaka w mieszance oliwy z oliwek i ziół, przypraw lub octu może zmniejszyć zawartość tłuszczu nawet o 50%.

Grillowanie – zdrowsza alternatywa smażenia!

Pamiętaj, że możesz grillować wszystko. Tak więc, pozwól swojej wyobraźni latać i cieszyć się grillowanymi potrawami bez żadnych obaw.

I pamiętaj, że grillowanie to niskotłuszczowa metoda gotowania o wysokim smaku, która najlepiej nadaje się do delikatnych, naturalnie mięsnych warzyw, białek i owoców.

0 Comments

Leave a Comment